loading...
گیتاریها | نت ، آکورد و آهنگ
آخرین ارسال های انجمن
Amir بازدید : 538 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

سخنرانی دکتر خدادادی در قرآن و سلامتی

قیمت: 4000 تومان

راه های سلامت و سر زندگی از طریقه استفاده غذا های اصلی و کامل تندرستی مبتکر و بنیان گذاز طب قرآنی در جهان هستم که حقیقتاَ طبی است شگفت!
در تاریخ 1 / 3 / 1369 تحقیقات را شروع کردم. و قرآن را مورد مطالعه قرار دادم و به آیه 22 سوره مبارکه‌ بقره رسیدم و سپس به تفاسیر مراجعه کردم مطالب قابل ملاحظه ای را ندیدم و اولین مشکل از این جا شروع شد، به فکر فرو رفتم که چه باید کرد؟ تصمیم گرفتم که طب قدیم را مورد مطالعه قرار دهم، این طب بسیار جالب بود و سپس تصمیم گرفتم که طب جدید را مورد مطالعه و بررسی قرار دهم، چرا؟
علت این بود که اگر در محافل علمی می خواستم قرآن را به زبان علم روز بیان کنم حرفی برای گفتن داشته باشم. زیرا اکثر پزشکان عزیز از علم طب قدیم اطلاعات عمیقی ندارند. زیرا در طول دانشکده پزشکی آن را مورد مطالعه قرار نداده و جالبتر اینکه عده ای هم آن را به عنوان طب پویا و موثر قبول ندارند.
اما طب جدید امروزی مطالب ارزنده ای را در اختیارم قرار داد که بنده از مطالعه آن لذت می برم و بعد از چهارده سال مطالعه و آزمایش و تلاش بی وقفه طب قرآنی را ابداع کردم، طبی است بی نظیر و شگفت
بنده از اول زندگی وقتی که خود را شناختم این جمله گهربار حضرت علی (ع) در ذهن من نقش بست و آن جمله این بود : مومنباید بی نیاز باشد. به همین خاطر بنده حقیر از فنون و توانائیهای قابل ملاحظه ای و هنرهای زیادی بر خوردار هستم که کمتر کـسی این چنین است. از این بابت و جهات گوناگون خداوند را شاکرم
در حال حاضر به تحقیقات و مطالعه مشغول هستم و خیلی از علل بیماریها را کشف کرده به وسیله غذای روزمره آنها درمان شده اند از جمله تعدادی از دوستان پزشک.
از الطاف بیکران الهی نهایت سپاس و تشکر و شکر گذاری را دارم که به بنده حقیر این لطف بی منتها را دادند.

خرید محصول        سوال از فروشنده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام! من امیر، مدیر این سایت هستم،همه آکورد و نت هایی که اینجا میبینید درسته و تست شده! اگه مشکل داشتید به من اطلاع بدید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • به سوی حق
  • ((دنــــياي زيـــــباي گــيتار من))
  • گرگ دانلود
  • سایت ارایشی وتفریحی تایباد
  • لر موزيكال
  • دانلود کده
  • بياصدا
  • منو تو بکس
  • یوزرنیم و پسورد نود 32 آپدیت آفلاین نود
  • یوزرنیم و پسورد نود 32
  • آکورد گیتار
  • نت گیتار
  • گیتاریان دات آی آر
  • سایت گیتاریان
  • گیتاریان
  • سایت گیتار
  • گيتار
  • ناگفته های فرهود
  • دانلود مستقيم موزيك ويدئو
  • {دانلود رایگان}{bia2dal}
  • کپی رایت
  • اسكاي اسكين
  • تجارت
  • فارسی دانلود
  • آهنگ ها و آکورد های جدید
  • کـــــــــــــــــــلبه ی دانــــــــلود
  • **** وبسایت نوین ****
  • دانلود تبلچر راك و متال
  • باحـــــال دانلـــــود
  • آموزش گیتار و آکورد گیتار
  • زندگی عشق است
  • پــارتـــنـــر دانلود
  • بازی برنامه فیلم و..
  • در خواست شعر و ترانه
  • وبسایت تفریحی ایرانیان
  • سایت خبری بارسلونا
  • آبی اناریها
  • بست کلوب
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فارسی ایرانیان
  • عکس دختر
  • پایگاه اطلاع رسانی حلال نت
  • وبسایت فناوری ها
  • دانلود
  • دانلود موزیک |ویدئو |والپیپر
  • آندرویددونی
  • خرید عینک آفتابی زنانه
  • علی عبدالمالکی
  • ادکلن کوکو شانل
  • تات شاپ
  • آموزش برنامه نویسی
  • گیتارزن
  • نرم افزار موبایل و..
  • BiA2 HaMe ChI hAsTeSh
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1427
  • کل نظرات : 295
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 9769
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 204
  • بازدید امروز : 633
  • باردید دیروز : 499
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,838
  • بازدید ماه : 1,838
  • بازدید سال : 180,502
  • بازدید کلی : 6,245,943
  • کدهای اختصاصی